Nieuw gezin gevonden!! - Reisverslag uit Los Altos Hills, Verenigde Staten van kimberley kolstee - WaarBenJij.nu Nieuw gezin gevonden!! - Reisverslag uit Los Altos Hills, Verenigde Staten van kimberley kolstee - WaarBenJij.nu

Nieuw gezin gevonden!!

Blijf op de hoogte en volg kimberley

26 Juli 2018 | Verenigde Staten, Los Altos Hills

Als eerste wil ik iedereen bedanken voor alle lieve en opbeurende berichten onder de laatste blog en ook op Facebook. Dat was heel fijn om te lezen. Dan nu het hele gebeuren rondom de rematch en ik kan zeggen dat ik goed nieuws heb.
Na zondag het nogal rare ochtend gesprek te hebben gehad, ben ik de rest van de dag uit het huis geweest met de Duitse au pair, samen boodschappen gedaan en later ook samen gegeten. Toen terug naar huis, waar niemand was, dus door naar bed. De volgende ochtend gelijk de counselor bericht gedaan dat ik zeker was van mijn rematch en wat er nu ging gebeuren. S’middags boodschappen gedaan voor mezelf en de rest van de dag rustig aan gedaan. S’avonds nog met meiden ergens wat wezen drinken en toen naar bed. De volgende ochtend was daar dan het berichtje van mijn counselor, hij ging het in gang zetten en woensdag zou ik de bevestiging krijgen en dus in rematch zijn. Dinsdag weer de hele dag in San Francisco geweest met een ander au pair, hele leuke en gezellige dag gehad. Tot we op weg waren naar het station en ik opeens gebeld werd. Ik nam niet op, want we zaten in een lawaaiige taxi midden in de avondspits. Kreeg ik direct daarna een super lief berichtje van een hostmoeder die mijn account had gezien en graag in contact met me wou komen. Nou toen begon de spanning toch wel op te lopen, ik was al in rematch en families konden me al zien! We moesten de treinreis van 1 uur nog terug en dan moest ik nog naar huis rijden. Afgesproken om om 8:30 te gaan Skypen met elkaar. Ik was net 1 uur thuis toen het tijd was en daar was ze dan. Een super aardige vrouw met 2 jongens van 8 en 7 jaar oud. Hun huidige au pair gaat vertrekken na 1,5 jaar en ze zoeken dus een nieuwe. Ze zijn net verhuisd naar zuid Californië en ze was zo aardig tegen me. Na 45 minuten Skypen kon ik ook nog even met de au pair Skypen en ook zij was erg enthousiast. Gezegd dat ik erover wilde nadenken en dan van me liet horen. Na het Skype gesprek kreeg ik gelijk al meer foto’s toegestuurd, toen ik in de trein zat had ze er ook al 10 gestuurd, en het leek me zo’n goed gezin voor mij. Ze doen veel dingen samen, eten samen en de kids mogen amper op de iPad of bij de tv. Ze doen super veel met lego en ook op de trampoline. Die avond kreeg ik bericht van nog een familie, maar deze hadden 3 kinderen van 13,11 en 7 en dit vond ik te oud. Dus deze mensen afgezegd. Woensdag ochtend werd ik alweer gebeld door de moeder. Ik was hun nummer 1 keuze, maar moest wel snel beslissen, hun nummer 2 had maar tot vrijdag en het liefst wilden ze al dat ik dit weekend zou komen. Dus Skypen met mama, wat ik voordat ze belde ook al deed. En ook zij was ervan overtuigd dat dit al zoveel beter voelde en dit echt een goed gezin was voor mij. Toen met mijn hostmoeder nu vragen wanneer ik weg kon, dat maakte haar niet uit. Dus dat probleem was opgelost, ik kon dit weekend al vertrekken als ik dat wilde. Toen weer bellen met het nieuwe gezin en ondertussen ook nog eten voor mij. Toen later op de dag bellen met de jongens zonder de moeder, ging ook goed. Zij zou gaan overleggen met haar man en ik kon erover nadenken of ik zeker was, maar dat was ik ondertussen al. Dit word de familie. Nu net 2 uur geleden is de match bevestigd en zal ik dus dit gezin verlaten om de rest van mijn jaar bij het nieuw gezin te gaan wonen. De moeder is nu al zo behulpzaam naar mij toe en wil me met alles helpen. Nu kan ik kiezen wanneer ik wegwil: donderdag avond of vrijdagmorgen. Dit omdat ik ook zei dat ik het liefst zo snel mogelijk weg wil. Nu net dus al begonnen met het pakken van mijn koffers en morgen de laatste dingen regelen, nog even beslissen wanneer ik wil vliegen, want ik wil nog afscheid nemen van alle mensen die ik hier ontmoet heb. Maar alles is dus super snel gegaan en het voelt nu nog zo onwerkelijk voor mij, het besef dat ik naar een beter en zoveel liefdevoller gezin ga is nog zo onwerkelijk, maar ik ben super gelukkig en ben de hele dag al aan het glimlachen in het huis. In 24 uur is mijn gevoel en humeur zo erg veranderd. Ik ben extreem gelukkig en heb de mensen nog niet eens in het echt ontmoet.
Ik zal jullie allemaal op de hoogte houden van mijn vlucht en over mijn tijd in het gezin.

-xoxo- Kimberley

  • 26 Juli 2018 - 05:55

    Karin:

    Weer een leuk verhaal en gelukkig positief.
    Succes met regelen en veel plezier in je nieuwe gezin.
    Xxxx mama

  • 26 Juli 2018 - 06:44

    Evelien:

    Wat fijn om te horen en te lezen dat je een ander gezin
    Hebt gevonden. Wens je super veel geluk en met die 2 jongens
    Red jij je wel. Ik blijf je verhalen lezen erg leuk.
    Wens je weer veel geluk en geniet ervan
    Gr evelien en Roy swen en esmee

  • 26 Juli 2018 - 07:11

    Christel :

    Goed gedaan Kimberley
    Luister echt alleen naar jezelf. Dan komt het echt altijd goed.
    Heel veel plezier

  • 26 Juli 2018 - 07:16

    Wilma:

    Super Kimberley ! Hele fijne reis en volg je gevoel!
    Veel plezier!
    Gr Wouter Wilma en Stijn

  • 26 Juli 2018 - 07:56

    Petra:

    Fijn Kimberly dat je toch een ander gezin gevonden hebt. Zo te lezen zijn ze aardig actief. Ik hoop dat je daar een geweldige tijd gaat hebben!
    Groetjes Petra Wheeler

  • 26 Juli 2018 - 10:26

    Elly Bosvelt:

    Hoi Kimberley, wat fijn te horen dat het gelukt is een nieuw gezin te vinden. Zo te lezen past dit gezin beter bij je. Een goede reis er naar toe en veel succes daar !!!!
    Groetjes Bert en Elly Bosvelt.

  • 26 Juli 2018 - 11:39

    Corrie:

    Hoe super fijn is dit en zo snel een nieuw warm gezin gevonden.
    Een hele fijne reis en geniet van alles wat er op je af komt.
    Gr Corrie

  • 26 Juli 2018 - 16:16

    Marion Withoff-Meerdink:

    Oh wat een goed nieuws voor je Kimberley! Snel weer een fijn gezin voor je gevonden.
    Ik wens jou een hele fijne tijd bij dit gezin.Goede reis toegewenst en ik volg je verder
    op deze nieuwe reis.Hartelijke groeten. Marion

  • 26 Juli 2018 - 16:41

    Yvonne Wiltink:

    Goh, Kimberly, wat fijn voor jou. Dat deze nieuwe moeder al veel foto's doorstuurt en behulpzaam is naar jou toe, zegt heel veel over hun. Dit past veel beter bij jou.
    Ook wil ik je complimenteren voor al jou regelwerk. Telefoontjes plegen, beslissingen nemen, actie ondernemen.....................je doet het toch maar. Knap gedaan meid !!!
    Wat zullen jou ouders en je zus trots zijn op jou.
    Fijn dat je een weekje wegwijs gemaakt wordt door de au pair, die er nu nog ff is. Dat geeft toch een fijn gevoel. Dan sta je er niet meteen alleen voor. (ook al doen ze hier veel meer samen)
    Geniet met volle teugen van wat jij zelf bereikt hebt, tot nu toe.
    Groetjes Yvonne Wiltink

  • 26 Juli 2018 - 19:30

    Nicky Heinne:

    Wauw war fijn en wat snel! We lezen graag hoe het bij het nieuwe gezin bevalt

  • 28 Juli 2018 - 11:12

    Rudi Geelink:

    Super Kimberley dat je nu al een nieuw gezin hebt! Klinkt goed.
    Veel veel plezier daar. Geniet ervan.

  • 28 Juli 2018 - 11:50

    Rianne Wamelink:

    Wauw wat top wat gaaf Kimberley dat je deze moeilijke en lastige keuze heb gemaakt. Ook nu geldt geloof in jezelf en volg je gevoel,je hart.
    Je mag zeker trots zijn op en laat die glimlach niet meer verdwijnen van je gezicht.
    Heel veel plezier en succes bij en met het nieuwe gezin.
    Blijf je volgen, lees het met plezier !
    Groetjes. Rianne en de jongens!

  • 02 Augustus 2018 - 18:48

    Conchi:

    Dat is fijn om te horen. Geniet er maar lekker van.
    Heb vanmiddag jullie fotos gezien van thailand. Erg leuke fotos. Was gezellig bij je moeder.

    Groetjessss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Los Altos Hills

kimberley

Actief sinds 20 Juni 2018
Verslag gelezen: 572
Totaal aantal bezoekers 7660

Voorgaande reizen:

08 Juli 2018 - 08 Juli 2019

au pair in Amerika

Landen bezocht: